Marketing Intelligence

Marketing intelligence voor slimme, concrete inzichten.

Welke producten kopen de bezoekers die wij tot onze klantenkring mogen rekenen? Welke factoren waren van invloed op die beslissing? En hoe groot was de invloed van die SEA-campagne nou eigenlijk écht? Data is goud,maar alleen als je het op de juiste manier weet te gebruiken. Daar komt bij G2G marketing intelligence in beeld. Met welke data kunnen we de customer journey verbeteren én hoe passen we deze inzichten toe in de websites. Essentieel voor kostenbesparingen en dus óók voor het maximaliseren van de winst bij onze opdrachtgevers.

Van klantgedrag naar inzicht en strategie.

Op basis van data creëren we klantinzicht. Zodra data een volledig verhaal vertelt, geeft het ons bruikbare inzichten in het gedrag en de behoeften van onze bezoekers. G2G analyseert consumenten- en aankoopgedrag en onderzoekt de customer journey van (potentiële) klanten. De inzichten die ontstaan uit analyses kunnen we gebruiken om consumentenbehoeftes te herleiden en voorspellen. In onze rapportages combineren we alle beschikbare data tot duidelijke inzichten en statistieken. Dit vormt de basis van nieuwe marketingcampagnes en strategie.

Data analist

Simon.

"Als data analist binnen G2G heb je veel vrijheden om data om te zetten in waardevolle informatie. De hoeveelheid aan informatie die beschikbaar is over onze klanten is uitzonderlijk. Deze combinatie maakt het werken voor G2G heel tof. Net als werken aan toekomstige uitdagingen op gebied van dynamische content. De beste combinatie van content voor elke individuele webbezoeker, dat is het doel."

Marketing intelligence & business intelligence.

Het team van G2G bestaat uit creatieve online marketeers met het analytische vermogen van een hardcore data-analist. Wij werken aan slimme oplossingen voor onze opdrachtgevers. Hiervoor gebruiken we niet alleen onze uitgebreide databases maar ook de verschillende beschikbare tools. Een marketing intelligence specialist duikt in de data en maakt scherpe klantanalyses die vervolgens worden doorvertaald naar concreet en toepasbare acties. Marketing intelligence en business intelligence (BI) zijn binnen G2G nauw met elkaar verbonden.

Vacatures.

Development_Icon

Web development.

Wij bouwen e-commerce-oplossingen voor een groot netwerk aan websites, gericht op consumer goods. Altijd met als doel: het genereren van kwalitatief hoogwaardige leads voor onze klanten.

Lees meer
Cro Icon

CRO.

Niet alleen af en toe een A/B test draaien, maar continue optimaliseren van campagnes, media en de websites. CRO (Conversion Rate Optimization) is veel meer dan dat. Onze specialisten maken klantgedrag inzichtelijk en optimaliseren het pad van bezoek tot aan aankoop.

Lees meer
Marketing_Communicatie

Online marketing.

Op gebied van online marketing combineren we de kracht van de verschillende online kanalen. Zo gebruiken we emailmarketing om het bereik te vergroten, zetten we social media in om buying reasons duidelijk te maken. Alles om uiteindelijk meer leads te halen. Natuurlijk doen we dat allemaal in eigen huis.

Lees meer
Marketing_Icon

Marketing intelligence.

Hoe komt de aankoopbeslissing van een consument tot stand én naar welke informatie is men op zoek. Marketing intelligence is voor ons de basis om te komen tot continue verbeteringen.

Lees meer
Compagne_Managment_Icon

Campagne management.

Ook de executie steken we data driven in. Multichannel campagnemanagement organiseren we zo efficiënt mogelijk binnen G2G. Onze campagnes richten we met behulp van de laatste tools en technieken op de individuele consument.

Lees meer
Data Warehouse Icon

Datawarehouse.

Eén van onze belangrijkste projecten is het datawarehouse. Hierin combineren we losse data tot één gerelateerd geheel. Dit stelt ons in staat om complexe analyses te doen, de mediamix te verbeteren en klantgedrag te volgen over de diverse websites.

Lees meer