Over G2G.

Wij begrijpen de digitale wereld en spelen voortdurend in op de behoefte van onze klant. We werken samen met onze klanten aan grensverleggende resultaten en leveren prestaties door onze gedreven aanpak, kritische houding en passie voor het vak. We richten ons op een internationale markt met veel potentie en bijbehorende omzetkansen. Wij managen en ontwikkelen aan een netwerk van internetsites waarlangs de verkoop van consumenten investeringsgoederen verkocht worden. Op deze wijze helpen wij consumenten in hun proces van oriëntatie naar beslissing. De lat leggen we hoog. We durven te dromen, maar ook te doen. Met lef, ondernemerschap en ambitie behalen we de beste resultaten.

158

Websites in beheer

Een snelle en gebruiksvriendelijke website levert een hogere gebruikerservaring op en verhoogt de kans op conversie. De performance verbeteren van onze websites is niet alleen een technische, maar ook een organisatorische uitdaging.

18.563

Koppen koffie per jaar

Opstartproblemen als je vroeg op moet: iedereen kent het wel. Waar de een al helemaal het mannetje is door een scheut water in z’n gezicht te gooien, zweert de ander bij koffie. En dat laatste blijkt niet alleen goed om op te starten, maar kan je ook nog eens helpen langer te leven.

2.000.000

Mensen bereikt

Met een steeds groter aanbod aan informatie verwacht ieder individu snel en eenvoudig een relevant aanbod, onafhankelijk van tijd, locatie en medium. Met een bereik van meer dan 2 miljoen mensen maken wij door conversie optimalisatie een positief verschil.

Lead generatie.

Het belangrijkste kanaal om leads te genereren? Dat is zonder enige twijfel de website. Vanaf het moment dat een bezoeker landt op een website moet hij geïnteresseerd raken in het product. Zorgen voor relevante informatie op het juiste moment in de juiste fase helpt. Net als inzicht in het aankoopproces. G2G helpt zijn klanten met beiden.

Inzicht in klantgedrag.

Amazon en Netflix weten precies wat hun klanten morgen willen kopen of zien. Daar kunnen ze dus continu op inspringen. Maar meer inzicht in consumentengedrag is niet alleen voorbehouden aan de groten der aarde; een van de mooiste dingen die we bij G2G doen is onze opdrachtgevers ook meer data driven maken. Als full service online marketing agency geven we bij elke stap die we zetten inzicht in de gevolgen en resultaten. De bouw van ons eigen datawarehouse speelt daar een grote rol in. We hebben toegang tot kwalitatief hoogwaardige data, waardoor het optimaliseren van de customer journey mogelijk is.