Meer leads, meer conversie.
Wij zijn een full service data driven digital agency. Dat betekent dat we alle aspecten van online marketing beheersen. En dat we alles ook nog eens kunnen onderbouwen met inzichten gebaseerd op data. Bij G2G houden we ons bezig met webdevelopment, online marketing door middel van SEO en SEA, affiliate, e-mail, social media en display. CRO heeft hier natuurlijk ook een belangrijke plaats in! Dit doen we stuk voor stuk in eigen huis. Om online marketing echt voor je te laten werken is het goede gebruiken van data essentieel. Nieuwe initiatieven worden dan ook altijd onderbouwd met cijfers, voordat we beginnen.
Van lead naar aankoop.
'Alles' is inmiddels (verweven met) online marketing en de spelregels veranderen zo snel dat er elk jaar weer een nieuwe invulling kan geven aan de prioriteiten. Een ding blijft onveranderd: content speelt een grote rol. Relevante content zorgt voor meer leads. En met lead nurture content zorgen wij ervoor dat de consument de juiste content op het juiste moment in zijn customer journey te zien krijgt, zodat hij vervolgens overgaat tot aankoop.
Altijd gevonden worden.
G2G werkt voor een aantal vaste klanten, gericht op de duurzaamheid en senioren. Online marketeers bij G2G zorgen dat de producten van onze klanten goed te vinden zijn binnen alle online kanalen. Een zoekopdracht voor een product dat een opdrachtgever van ons verkoopt, leidt tot een bezoek aan hun website. We onderzoeken welke zoektermen de doelgroep gebruikt, kijken wat de concurrentie doet en analyseren doorlopend hoe verkeer, UX, conversie ratio’s en technische aspecten zich ontwikkelen.
Vacatures.
Webdevelopment.
Wij bouwen e-commerce-oplossingen voor een groot netwerk aan websites, gericht op consumer goods. Altijd met als doel: het genereren van kwalitatief hoogwaardige leads voor onze klanten.
Lees meerMarketing intelligence.
Hoe komt de aankoopbeslissing van een consument tot stand én naar welke informatie is men op zoek. Marketing intelligence is voor ons de basis om te komen tot continue verbeteringen.
Lees meerCRO.
Niet alleen af en toe een A/B test draaien, maar continue optimaliseren van campagnes, media en de websites. CRO (Conversion Rate Optimization) is veel meer dan dat. Onze specialisten maken klantgedrag inzichtelijk en optimaliseren het pad van bezoek tot aan aankoop.
Lees meerCampagne management.
Ook de executie steken we data driven in. Multichannel campagnemanagement organiseren we zo efficiënt mogelijk binnen G2G. Onze campagnes richten we met behulp van de laatste tools en technieken op de individuele consument.
Lees meerOnline marketing.
Op gebied van online marketing combineren we de kracht van de verschillende online kanalen. Zo gebruiken we emailmarketing om het bereik te vergroten, zetten we social media in om buying reasons duidelijk te maken. Alles om uiteindelijk meer leads te halen. Natuurlijk doen we dat allemaal in eigen huis.
Lees meerDatawarehouse.
Eén van onze belangrijkste projecten is het datawarehouse. Hierin combineren we losse data tot één gerelateerd geheel. Dit stelt ons in staat om complexe analyses te doen, de mediamix te verbeteren en klantgedrag te volgen over de diverse websites.
Lees meer